Nezařazené

Jan Novak

Ne-jasná zpráva o konci světa.

Sbohem maminko, sbohem tatínku, už se asi neuvidíme ani skrze to zavřené okno. S tváří zakrytou rouškou a v rukavicích jim naposledy mávám, teď už se mne skutečně bojí.

27.9.2020 v 9:52 | Karma článku: 30.50 | Přečteno: 2539 | Diskuse

Jan Novak

Za každý dobrý skutek je vláda náležitě potrestána, aneb spojme se, je za minutu dvanáct.

U nás je zneužívána solidarita, až je mi z toho smutno. Místo toho, aby nás spojovala, tak nás její zveřejňování rozděluje. Proč?

22.3.2020 v 12:40 | Karma článku: 40.12 | Přečteno: 2109 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2324

Pracuji jako vedoucí směny v soukromé přepravní službě. Nejvíce mne baví pracovat pod tlakem, jsem pak více efektivní. Zajímám se o sport, politické dění, kulturu a četbu. Fascinují mne alternativní typy psychologie.